گفتگوی سرپرست موزه ملی ورزش جناب دکتر سید محسن میر با خبرگزاری ایسنا

گفتگوی سرپرست موزه ملی ورزش جناب دکتر سید محسن میر با خبرگزاری ایسنا
دکتر سید محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش در گفت و گو با ایسنا درپاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک برگزار می شود یا خیر، بیان کرد:

ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بخشنامه ای ابلاغ کرده مبنی براینکه برگزاری مراسم و همایش ها تا پایان تیرماه لغو شود و با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد تمدید شود. موزه ها نیز به بخشنامه وزارت میراث فرهنگی تعطیل هستند. از طرفی افرادی که باید دعوت کنیم اکثرا سن بالایی دارند و حتی اگر بخواهیم مراسمی با حداقل نفرات برگزار کنیم هم حدود ۵۰ نفر خواهند شد از این رو فعلا امکان برگزاری مراسم نیست.

 او ادامه داد: قرار بود در پایان تیر ماه از تندیس مرحوم جعفر سلماسی، سید علی اکبر حیدری، محمد علی صنعت کاران،محمد نصیری ،عبدالله موحد به همراه تندیس سیامند رحمان که ما ساخته ایم و شهید ابراهیم هادی رونمایی شود که تندیس ها آماده شده اند. در واقع از هر لحاظ برای برگزاری مراسم آماده هستیم و شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا مساعد شود، دوباره مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پار المپیک را بر گزار خواهیم کرد.
۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

ما را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارتباط با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ، موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک
کدپستی :1995614336
نمابر : 26203374 
تلفن :26203396-021
  16- 021-27615314 
ایمیل : museum@olympic.ir

پیوندها

پیوندها
پیوندها
 پیوندها   پیوندها

پیوندها