خبرگزاری ایرنا : مدیر موزه ورزش خبر داد: انعقاد تفاهم‌نامه ورزشی بین تهران و دوحه

خبرگزاری ایرنا : مدیر موزه ورزش خبر داد: انعقاد تفاهم‌نامه ورزشی بین تهران و دوحه
خبرگزاری ایرنا- مدیر موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک از پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه ورزشی بین ایران و قطر خبر داد و گفت که هیات قطری از این پیشنهاد در راستای همکاری‌های بیشتر ورزشی استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا : 

«دکتر سیدمحسن میر» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره سفر هیات بلندپایه قطری به تهران هم گفت: این هیات ۱۲ نفره  روز یکشنبه برای دیدار با مقامات ارشد ورزشی وارد کشور شدند که در ابتدا نشستی را با مسئولان ورزشی ایران برای ارائه برنامه‌های کمیته ملی المپیک قطر جهت میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰  داشتند.

وی افزود: هیات قطری در سفر یک روزه خود نشستی با رئیس کمیته ملی المپیک ایران داشت که نتیجه آن پیشنهاد «دکتر سیدرضا صالحی امیری» برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این ۲ نهاد ورزشی بود.   

مدیرموزه ملی ورزش ادامه داد: این تفاهم‌نامه در سه محور برگزاری اردوهای مشترک،  تبادل مربیان برای انتقال تجارب ورزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی طرفین است که از سوی قطری‌ها استقبال شد.

میر خاطر نشان کرد: «عبدالله یوسف المولا» مدیرموزه ملی ورزش قطر و رئیس باشگاه الاهلی هم در بازدید از موزه ایران ابراز خرسندی کرد که این موزه در مدت کوتاه توانسته  شماری از اشیا ارزشمند قهرمانان را جمع‌آوری کند. وی به ارزش محتوا این موزه هم اشاره کرد و از ایران برای بازدید از موزه المپیک قطر هم دعوت کرد.   

هیات ۱۲ نفر ورزشی قطر روز یکشنبه به منظور رایزنی درباره میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ قطر وارد تهران شدند و با مقامات ارشد ورزشی کشور دیدار و گفت و گو کردند.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

ما را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارتباط با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ، موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک
کدپستی :1995614336
نمابر : 26203374 
تلفن :26203396-021
  16- 021-27615314 
ایمیل : museum@olympic.ir

پیوندها

پیوندها
پیوندها
 پیوندها   پیوندها

پیوندها