افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران و رونمایی از تندیس شش قهرمان المپیکی و پارالمپیکی کشور

افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران و رونمایی از تندیس شش قهرمان المپیکی و پارالمپیکی کشور
مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از تندیس شش قهرمان المپیکی و پارالمپیکی روز سه شنبه سوم تیر ماه در محل موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی موزه ورزش به گفته دکتر سید محسن میرسرپرست موزه؛

مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از تندیس شش نفر از قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کشور محمود ملا قاسمی،علی میرزایی،محمد مهدی یعقوبی،امامعلی حبیبی، محمد ابراهیم سیف پور و زنده یاد سیامند رحمان ساعت   ده صبح روز سه شنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک،کمیته ملی پارالمپیک،فدراسیونهای ورزشی،پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب رسانه برگزار می شود.
بنا بر دستور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک مقرر شد تا هر ماه از تندیس 5 تن از المپین های افتخار کشور رونمایی وضمن تجلیل  از تلاشها و زحمات این عزیزان در کنار تندیس هر کدام از این عزیزان ویترین اختصاصی افتخارات و هدایای آنها به موزه ورزش رونمایی و بنمایش در آید.
گفتنی است:نشستی درخصوص برگزاری این مراسم با حضور دکتر صالحی امیری، طاهره طاهریان،کیکاوس سعیدی،نصراله سجادی،سید محسن میر مدیر موزه و جمعی از مدیران کمیته برگزار و تصمیمات نهایی در خصوص برگزاری هر چه بهتر این مراسم اتخاذ گردید.

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

ما را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارتباط با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ، موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک
کدپستی :1995614336
نمابر : 26203374 
تلفن :26203396-021
  16- 021-27615314 
ایمیل : museum@olympic.ir

پیوندها

پیوندها
پیوندها
 پیوندها   پیوندها

پیوندها